Veel activiteit dit weekend

Beste handballiefhebber,

Er staat heel wat op het programma dit weekend.  Hierbij vind je een handig overzicht om wegwijs te geraken.  Vergeet ook onze site niet.  Beter en overzichtelijker dan ooit kan je daar alles op terug vinden.

Ook voor onze jongste spelertjes is er een eigen evenement.  Zaterdagmiddag van 14 tot 17 u hebben ze een tornooi in onze eigen sportoase.  Kom de spelertjes aanmoedigen en zie hoe zij genieten van onze prachtige sport.

Nog 1 week en de kwis is er.  Nog 6 plaatsen zijn er om in te schrijven.  Stel een ploeg samen en geniet van een fijne avond.  Meer info op de site.

De winterstop is nu echt voorbij.  Al onze ploegen spelen een wedstrijd.  De U8 en U10 spelen ons tornooi.  Ook de andere ploegen zijn actief.  Kijk goed naar datum en plaats als je een wedstrijd wil volgen.  Hierbij vind je de wedstrijden van dit weekend:

Wedstrijden van de week

Zaterdag 26/01/19 om 12:15