Nog 8 plaatsen !!!

Hallo,

Zoveel plaatsen zijn er nog om in te schrijven voor onze fantastische quiz.  Dit betekent dat er al 22 ploegen ingeschreven zijn voor vrijdag 1 februari.  Vermits we plaats hebben voor 30 ploegen betekent dit dat je er best snel bij bent.  Nog nooit hadden we meer dan 2 weken voor de quiz al zoveel inschrijvingen.  En terecht, want de quiz van Jeroen belooft weer heel leuk te worden.  Inschrijven doe je door een mailtje te sturen naar evenementen@brasschaathandbalclub.be (met vermelding van inschrijving quiz en de naam van je ploeg) en 18 € te storten op de clubrekening.

Neem zeker ook eens  een kijkje op onze website www.brasschaathandbalclub.be.  Nu U vooraan de wedstrijden van de week kunt raadplegen, de adressen van de sporthallen bij de matchen staan (met adres als je doorklikt) en de verbeteringen die vorige week gemeld zijn op de site staan, is de rubriek “foto” nu nieuw.  Als je op “foto” klikt rechts bovenaan de site kan je al heel wat foto’s bewonderen.  Wij vullen die systematisch verder aan.  Heb je zelf leuke foto’s die een plaatsje op de site verdienen, mail ze naar info@brasschaathandbalclub.be of bezorg ze aan Steven.