Veel activiteit dit weekend !!!

Beste handballiefhebber,

Het belooft een druk weekend te worden voor wie onze club dierbaar is.  Veel activiteit en variatie wat maakt dat vervelen onmogelijk is.

We starten vrijdag om 20.00 u met onze jaarlijkse quiz.   In zaal drieheem strijden op dit moment 24 ploegen om de prijzenpakketten.  Quizmaster Jeroen heeft echter meer plaats.  Ondanks de snelle start kunnen er nog 6 ploegen bij.  Het je nog zin en tijd, schrijf je in via evenementen@brasschaathandbalclub.be.

Dit weekend spelen ook al onze teams.  Zaterdagochtend starten de U8 en U10 in sporthal Ploan te Mechelen.  Na ons eigen tornooi vorige week krijgen deze jongste klasbakken weer de kans hun kunnen te tonen aan de sportliefhebbers.

De andere teams spelen in gespreide orde op vlak van plaats en tijdstip.  Je kunt alle wedstrijden steeds opzoeken op onze site.  Elke week komen daar foto’s en teksten bij.  Ook vind je er alle info over wedstrijden, uitslagen, de stand, contactgegevens, trainingen, spelers, trainers, bestuur, ….  en een mooie verzameling foto’s van vroeger en nu.

De wedstrijden van het weekend vind je op onze homepage.