Indoorcontactsporten verboden tot na de herfstvakantie

Maandag 12 oktober heeft minister van sport Ben Weyts beslist dat in Vlaanderen contactsporten waarbij geen 1,5m afstand gegarandeerd kan worden tijdelijk verboden worden boven de 12jaar. Handbal hoort hier jammer genoeg bij šŸ™
Wat heeft deze maatregel tot gevolg voor onze club?
* Voor U8/U10 en U12 verandert er niets, enkel de kleedkamers blijven gesloten. (Kom dus steeds in je trainings-/wedstrijdkledij naar de sporthal!)
* Vanaf U14 worden alle competities met onmiddellijke ingang tijdelijk stopgezet.
* We bekijken hoe we eventueel nog op een veiligeĀ manier kunnen trainen met deze groepen. Elke trainer mag/kan dit zelf beslissen voor zijn team.
We brengen jullie zo snel mogelijk op de hoogte ivm de trainingen en eventuele verdere aanpassingen.