Seizoen goed begonnen

15 september was het zover.  Het nieuwe seizoen ging van start.  De eerste wedstrijddag was er een met thuiswedstrijden van alle ploegen.  We kunnen trots en tevreden zijn op deze eerste dag.  Alle ploegen speelden een leuke wedstrijd met de juiste spirit en een goed resultaat.

De U12 speelden als een hecht team een mooie pot handbal.  2 wedstrijdjes verloren ze nipt en 1 wonnen ze ruim.  Vooral de samenwerking met Merksem handbal verliep prima.  De 2 coaches vanuit Merksem deden het prima met hun gemengde ploeg.

De U14 worden geleid door ons duo Robbe-Dries.  Rudi sprong bij vermits Dries niet aanwezig kon zijn.  We zagen een leuke wedstrijd met een ruime overwinning van onze spelers.  Proficiat aan het team.

Bij de U16 was het de vuurdoop van coach Jorre (de andere coaches moesten zelf spelen of waren op verlof).  Ook zij speelden tegen Welta Mechelen (net als de vorige 2 ploegen trouwens).  Ondanks de afwezigheid van Flor, Tudor en Tim (geblesseerd) en aangevuld met 3 spelers van de U14 wonnen zij met zeer ruime cijfers.

De Heren 1 speelden meteen tegen een titelkandidaat.  In een zeer spannende wedstrijd eindigde de wedstrijd op een gelijke stand.  We durven denken dat, indien Stijn, Quinten, Nickola en Kenny (afwezig door vakantie) aanwezig waren geweest, wat ons meer wisselspelers had kunnen doen opstellen, de wedstrijd in ons voordeel had kunnen kantelen.  We onthouden vooral dan een gelijkspel tegen Elita Lebbeke een mooi resultaat is.

De Heren 2 verloren nipt tegen de buren van Merksem.  Ook zij hadden te lijden uit een reeks afwezigen door vakantie.  Het was een leuke wedstrijd en in die zin was dit ook een goed begin van het seizoen.