Een gelukkig 2019 !!!

Beste handballiefhebber,

Voor U te overladen met informatie wensen wij U het allerbeste voor 2019.  We wensen U een goede gezondheid, veel geluk met familie en vrienden en veel handbalplezier.

Een verwittigd man of vrouw is er 2 waard.  De geschiedenis leert ons dat de inschrijvingen voor de kwis snel binnen komen.  Ook dit jaar is dat het geval.  Schrijf snel in zodat je zeker plaats hebt.  Jeroen, onze samensteller en presentator, maakt er weer een leuke kwis van.  In bijlage vind je op deze startpagina.

Wij hebben niet stilgezeten tijdens de feestdagen.  Zeker Tim Hulstaert, onze webmaster, heeft weer een aantal verbeteringen en aanvullingen aan onze site toegevoegd.  Zo vind je op de startpagina alle wedstrijden van het weekend in een handig overzicht.  Ook kan je nu op de sporthal doorklikken waardoor je adres en een plannetjes kan vinden.  Tenslotte zijn de rangschikkingen op vlak van lay-out bijgewerkt en overzichtelijker gemaakt.  Ook hebben wij van Dries en Ianthe een reeks foto’s gekregen die je kunt bewonderen op onze site.  Tim werkt nog aan een galerij uit zodat je het heden en verleden van de club kunt bewonderen.  Bedankt Tim, Dries en Ianthe voor dit mooie werk.

En last but not least, onze wedstrijden.  Hieronder vind je een overzicht van de wedstrijden van het weekend.  Ga zeker naar www.brasschaathandbalclub.be voor meer info over deze matchen, de teams en de club als geheel.

Wedstrijden van de week

Zondag 13/01/19 om 10:00

Brasschaat B

Zondag 13/01/19 om 11:20