2018 loopt te einde

Beste handballiefhebber,

Het jaar loopt op z’n einde. Het was een bewogen en positief jaar. We zijn heel blij dat er zoveel nieuwe leden zijn aangesloten. Het bestuur draait op volle toeren (al mogen er daar wel enkele mensen bij. Kandidaten mogen zich melden bij de huidige bestuursleden). We namen afscheid van een koppel dat veel voor de club heeft gedaan. Nog een bedankt Koen en Belinda voor al het werk en, jullie blijven altijd welkom. Maar, elk nadeel heeft zijn voordeel: Veel nieuwe vrijwilligers dienden zich aan om de taken over te nemen. Hierdoor ontstond een brede groep van mensen die actief zijn binnen de club. Bedankt aan alle tafelzitters, organisatoren, tappers, begeleiders, ploegafgevaardigden, sponsors, bestuursleden, trainers, spelers, partners, koks en alle mensen die op een of andere manier iets voor onze club deden. Dankzij jullie allemaal zijn wij een fijne club waar veel mensen hun favoriete sport kunnen beoefenen.

Noteer alvast in je agenda vrijdag 1 februari voor onze jaarlijkse quiz. Op deze site onder activiteiten kan je de uitnodiging vinden. Schrijf je snel ik want vorig jaar waren en meer kandidaten dan plaatsen ….

Tenslotte willen we jullie vanuit het bestuur prettige feestdagen wensen. Geniet van de gezelligheid met familie en vrienden. We zien jullie graag in 2019 terug voor weer een mooi jaar.

Groeten,