Wijn- en bierverkoop

Voor de 7e maal organiseren we onze wijn- en bierverkoop. Op vraag van een aantal leden hebben we een nieuwigheid ingevoerd. Vanaf dit jaar kunnen jullie ook een niet-alcoholisch alternatief bestellen. Nog een extra kans om onze club te steunen!

Als club investeren we sterk in onze jeugd met hun opleiding en vorming tot kwalitatieve handballer. Onze aandacht zal hierbij zeker verder gaan naar het rekruteren van jonge spelers en speelsters. Daarvoor hebben we middelen nodig. Deze verkoop zal hierbij een belangrijke bijdrage zijn.

BrHC – Wijnverkoop bestelformulier samenvatting 2021

Noteer het aantal verkochte wijnen en bieren in het overzicht en mail dit naar je ploegverantwoordelijke of stefaan.van.doninck@gmail.com of info@brasschaathandbalclub.be. Het totale bedrag ten laatste 30 november storten op de clubrekening BE61 9731 4188 9917.

Op volgende data kan je bestelling afgehaald worden bij de familie Van Doninck (Holleweg 60 te Kapellen):
*zaterdag 18 december van 15u tot 17u
*zondag 19 december van 15u tot 17u
*woensdag 22 december van 19u tot 21u
In geval dat geen van deze data past, gelieve dan zelf contact op te nemen om een afspraak te maken. (stefaan.van.doninck@gmail.com)

Om de ploeg die het best verkoopt per speler te belonen, voorzien wij voor die ploeg een budget per speler om een leuke ploegactiviteit te organiseren, aangepast aan de leeftijd. Een extra uitdaging dus!

Succes en laat het smaken!