Wijn-, bier- en sapverkoop 2022

Na de verschillende succesvolle edities zijn we hier terug met onze jaarlijkse wijn-, bier- en sapverkoop. We hebben weer een aanbod samengesteld waar iedereen zijn gading in kan vinden. Voor de wijnen maakte we een mix van bekende wijnen en wat nieuw. Het bieraanbod is vernieuwd. Voor de liefhebbers van niet alcoholische dranken hebben we ons verder gericht op het fairtrade aanbod van Oxfam wereldwinkel.

BrHC – Wijnverkoop bestelformulier samenvatting 2022

Noteer het aantal verkochte wijnen en bieren in het overzicht en mail dit naar je ploegverantwoordelijke of info@brasschaathandbalclub.be. Het totale bedrag ten laatste 3 december storten op de clubrekening BE61 9731 4188 9917.

Op volgende data kan je bestelling afgehaald worden bij de familie Van Doninck (Holleweg 60 te Kapellen):
*zaterdag 17 december van 15u30 tot 17u30
*zondag 18 december van 15u30 tot 17u30
*donderdag 22 december van 19u tot 21u
In geval dat geen van deze data past, gelieve dan zelf contact op te nemen om een afspraak te maken. (stefaan.van.doninck@gmail.com)

Succes en laat het smaken!