voorstelling nieuwe damestrainer

Koen Van Den Corput is onze nieuwe damestrainer. Tijd om hem even voor te stellen!

Als 13-jarige is hij beginnen handballen bij KAPEKLA (vroegere fusieclub van Kapellen en Ekeren). Hij begon als pivot, maar belandde nadien in de goal.

Toen KAPEKLA samen ging met Brasschaat, bleef hij verder handballen tot de combinatie van werk-gezin-handbal wat te druk werd. Samen met zijn vrouw en 2 dochters woont hij in Schoten. Ook zijn beide dochters spelen handbal (Katlijn 12 jaar M-13 Schoten, Sofie 17 jaar Dames Schoten). Doordat zij in de lagere school met handbal startten, is hij er terug ingerold als coach bij de jeugd en de dames. Een rugoperatie dwong hem om het effe wat rustiger aan te doen. Naast handbal houdt hij van gezellig tafelen, reizen, in de tuin werken met een pastiske, … .

Na meerdere pogingen heten wij hem van harte welkom thuis!

We kijken er samen naar uit om met hem een nieuwe stap te zetten in het damesverhaal en verdere ontwikkeling van de club.