Voorbereiding en start seizoen

Gezien de bijkomende richtlijnen van de Vlaamse handbalfederatie, de Provincie Antwerpen, Gemeente Brasschaat en de Regionale handbalbond kunnen we u op dit ogenblik het volgende meedelen:

1. Alle competities worden uitgesteld tot begin oktober tenzij de situatie nog steeds niet afdoende onder controle is. De geplande collectieve voorbereiding van de seniorenploegen (dames en heren) kunnen de komende vier weken niet plaatsvinden. Alle oefenwedstrijden zijn in de maand augustus verboden door de handbalbond. Individuele trainingen kunnen echter wel. We hopen dat de opgelegde maatregelen voor ploegsporten +18j eind augustus worden afgeschaft.
  2. Het handbalkamp te Brasschaat voor de jeugd tot -18 jaar gepland tijdens de weekend van 29-30 augustus zal doorgaan. De club zal de voorziene maatregelen respecteren naar de spelers toe. De activiteiten zullen maximaal buiten plaats hebben. Een aparte communicatie met de laatste details zal vanaf 17 augustus via de ploegbegeleiders kenbaar gemaakt worden. De ouders mogen natuurlijk vrijblijvend beslissen om hun kind te laten deelnemen.
  3. Voor U8 t/m U14 starten we opnieuw met normale trainingen na het handbalkamp.
  4. De initieel geplande start van de trainingen voor de U16 (14 augustus) wordt uitgesteld tot dinsdag 18 augustus (sportoase). Tot aan het handbalkamp zal de U16 enkel op dinsdag trainen.
  5. Voor de J18 starten de trainingen op de voorziene datum (maandag 17 augustus).

Wij hopen dat iedereen ondertussen gezond blijft en aan zijn of haar conditie blijft werken.