Vacature ‘cafetaria coördinator’

Onze cafetaria is de ontmoetingsplek waar ouders, spelers en sympathisanten samenkomen, voor en na de match . Het is een gezellige plek waar onze werking samensmelt tot één grote handbalfamilie.

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste duizendpoot die onze cafetaria kan organiseren en de cafetaria-vrijwilligers wil ondersteunen :

• Je organiseert de wekelijkse werking van de cafetaria en steekt zelf de handen uit de mouwen waar nodig
  • Je zorgt voor de taakverdeling onder de cafetaria-vrijwilligers
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de kassa
  • Administratie bijhouden van stock en controle op de afrekening van de overkoepelende organisatie HACOBA
  • Organiseren van verkoop van snacks ( hotdog, snoep, …)
  • Je spreekt nieuwe cafetariavrijwilligers aan en zorgt voor hun opleiding
  • Aan het begin van het sportieve jaar informeer je de cafetariavrijwilligers over de werking en afspraken.
  • Bijwonen ( 3 x per jaar) van de vergadering van HACOBA
  • Je bent de contactpersoon voor HACOBA ivm de goede werking van de cafetaria

Voor dit actief engagement voorzien wij een vergoeding die overeen te komen is met de club;

Dit mag door 1 of meerdere kandidaten ingevuld worden.

Wil je op via deze taak een actieve en verbindende rol binnen onze club invullen , vraag dan zeker meer info bij Herbert Van Winckel .