Prachtig weekend gehad !!!

Het was een prachtig weekend.  Al onze ploegen hebben een knappe prestatie neergezet.  Onze U12 gingen verder op hun elan.  Ze haalden knappe resultaten in Zandvliet en blijven in de hoogste regionen van de rangschikking.  De U14 speelden zo goed dat ik achteraf 2 zeer enthousiaste trainers mocht ontmoeten.  Robbe en Dries blonken van trots voor was hun spelers hadden gepresteerd.  Proficiat aan het ganse team.  De U16 waren vrij dat weekend.

Onze heren 2 speelden de ganse match goed meer tegen Welta en moesten slechts nipt de duimen leggen.  De Heren 1 speelden een dijk van een match.  Mee door een ijzersterke verdediging namen ze ruim afstand van onze buren van ’t Noorden.  Het was genieten te zien hoe een sterk team een blok vormden- waardoor we nog sterke prestaties mogen verwachten in de rest van het seizoen.

Sport is vooruitkijken.  Daarom hierbij de wedstrijden van het komende weekend.  Kom kijken en geniet van de mooie sport die handbal is.  Kijk voor de wedstrijden op de homepage.