Hot news vanuit onze club.

Wij hebben niet stil gezeten. Zo is er deze maand heel wat gebeurd. Hierbij een update voor jullie:

• Met veel trots kunnen we jullie vertellen dat we volgend seizoen eindelijk terug met dames starten. Niet met 1, maar zelfs met 2 dames-ploegen! De eerste damesploeg zal competitief starten in regio zodat ze hopelijk snel kunnen stijgen naar liga. Voor onze tweede damesploeg werken we samen met het Noorden waardoor dit een recreatieve ploeg in regio blijft. Voor elke handbaldame wat wils dus! Heb je de handbalmicrobe nog steeds te pakken of wil je graag starten met handbal … spreek ons gerust aan!
  • Ook handbalheren zijn welkom in onze club.  Vermits enkele heren noodgedwongen moeten stoppen wegens studies of werk, kunnen we nog extra spelers gebruiken. Gelukkig mogen we al enkele nieuwe spelers toevoegen aan onze spelerslijst: Nick Gevers komt na een jaartje weggeweest terug en ook Kevin Rottiers mogen we terug verwelkomen in onze club. Vanuit Merksem komt ook Joris De Hoon ons team uitbreiden. Welkom (terug) heren!!
  • Natuurlijk telt een club niet enkel spelers, maar hebben we ook een bestuur nodig om onze club draaiende en gezond te houden. Laten we jullie op de hoogte houden van de wijzigingen hierin:
    – De nieuwe raad van bestuur bestaat uit Philip De Meyer, Andy Verbeke, Herbert Van Winckel en Steven De Schepper. Zij zorgen ervoor dat de club financieel en juridisch in orde blijft en kijken al vooruit naar de toekomst van BHC.
    – Uit het dagelijks bestuur (onder leiding van Herbert Van Winckel) vertrekt Martine Helssen. Zij blijft gelukkig nog wel actief als ploegbegeleidster, verantwoordelijke van het JSF, … Gelukkig hebben we al versterking voorzien door Leen Verstraelen en zal Gitte Goossens de rol van materiaalmeester en communicatieverantwoordelijke op zich nemen.
    -Op sportief gebied blijft Rudi Ryckebosch de leiding nemen voor de jeugd en zal Ken De Schepper het overzicht over de verschillende seniorenploegen (dames en heren) op zich nemen.  In deze rol werkt Ken samen met onze hoodcoach Ronny.  In die rol heeft Ronny de sportieve leiding over de herenploegen.
  • Nu de sportieve werking op punt staat en we in alle categorieën aanwezig zijn, wensen we jullie een fijne vakantie en zijn wij klaar voor het volgende seizoen. De trainingsuren, trainers, … zal u stap voor stap zien verschijnen op de site.

Met groeten,

Brasschaat Handbalclub