De paasvakantie

Hallo,

Vanavond begint de paasvakantie.  Lekker genieten van hopelijke mooi lenteweer.  De competitiewedstrijden voor de jeugd liggen stil.    Toch is er nog heel wat op handbalgebied te beleven.  We zetten het even op een rij

• In het paasweekend spelen onze U14 en U16 de Flanders handbaltrophy in Sint-Truiden.  Misschien is een matchke kijken combineren met een mooie wandeling in de streek ?
  • Vergeet 18 mei niet te plannen in je agenda.  Onze clubdag belooft weer top te worden.  Meer info krijg je volgende week.
  • Zaterdag spelen onze Heren 1 een thuismatch tegen DB Gent.  Winst daar brengt ons zo goed als zeker een verlengd behoud in Liga 2.  En in deze vreemde reeks kan winst ons zelfs een promotieplaats bieden.  Bekijk de vreemde rangschikking op de site.

Groeten en tot volgende week,

Het dagelijks bestuur.