dames 2

Wat zijn we als club trots dat we volgend seizoen 2 herenploegen en 2 damesploegen kunnen inschrijven! ‘Dat is toch niet nieuw??’ hoor ik jullie al denken. Toch wel! Vorig jaar was onze dames 2 een gemengde ploeg met speelsters van Brasschaat en speelsters van ’t Noorden. Maar voor komend seizoen hebben alle speelsters van ’t Noorden zich ingeschreven in onze club en heeft BHC dus 2 volwaardige damesploegen. Welkom dames!
Deze ploeg zal, net zoals vorig seizoen, gecoacht worden door Giel. We willen hen heel veel succes wensen in de regio-competitie en hopen dat ze, net zoals onze dames 1, snel kampioen kunnen spelen zodat zij kunnen stijgen naar de liga-competitie. Kom hen dit seizoen zeker eens aanmoedigen, de kalender is bij aanvang van het nieuwe seizoen op onze site te vinden.