Corona-news: GEEN matchen en trainingen tot 31 maart

De koninklijke Belgische Handbalfederatie , de Ligue Francophone de Hanball en de Vlaamse HandbalVereniging hebben na intern overleg van donderdagochtend beslist om alle handbalcompetities op nationaal, regionaal en provinciaal niveau tot 31 maart niet te laten doorgaan.
De federaties volgen hiermee het advies van de federale overheid om de verspreiding van het coronavirus in ons land zoveel mogelijk tegen te gaan en te vertragen. Het advies van de regering geldt voorlopig tot eind maart.
In bijlage een persbericht betreffende de stopzetting van de competitie tot einde maart. U kunt deze mededeling ook terugvinden op de VHV-website.

Ook onze Brasschaatse sporthallen (Sportoase, KTA, Mariaburg) sluiten hun deuren waardoor ook de geplande trainingen, verkoopstand van Teamfashion, … niet kunnen doorgaan.
Dus tot nader bericht geen matchen en trainingen!!!
(Probeer deze periode niet stil te zitten en individueel jullie conditie op peil te houden!!!)