Dinner & Dance 2021

Nadat we vorig jaar onze Dinner & Dance door de alom bekende reden hebben moeten annuleren, kijken we eens zo hard uit naar deze gezellige clubavond! Wanneer? Zaterdag 6 november 2021 Start: 19.00 u Voor wie? Iedereen, van U8 tot Senior en trainer, met (groot)ouders, nonkels en tantes, neven en nichten, vrienden en vriendinnen, … Wat? Dinner: Stoofvlees of vol-au-vent met frietjes of een heerlijke vegetarische schotel vers voor u klaargemaakt! Dance: Na het eten geven enkele DJ’s uit eigen rangen het beste van zichzelf, time to move your feet! Prijs? € 10,00 per portie stoofvlees of vol-au-vent met frietjes. Kleine eters zullen met één portie toekomen, grote eters bestellen best 2 porties! Op deze manier kan je de 2 keuzes combineren. Inschrijven? Via het online inschrijvingsdocument. De inschrijving is definitief na betaling op het rekeningnummer van de club: BE61 9731 4188 9917 Inschrijven kan tot en met 30 oktober, nadien sluiten de inschrijvingen automatisch. Wees er dus snel bij!

Waar?

zaal Drieheem