Clubdag 2022

CLUBDAG = Feestdag
De clubdag is een jaarlijks hoogtepunt  waarbij spelers, ex-spelers, ouders, broers en zussen, kandidaat spelers, sympathisanten, … tegen elkaar handballen, spelen en met elkaar eten, drinken, praten, ….  We willen op een gezellige manier, met jong en oud, het seizoen afsluiten en er voor iedereen een leuke club-dag van maken. Dit jaar komen we extra in de feeststemming en vieren we het 50 jarig bestaan van onze club! Het programma ziet er als volgt uit:
14.00 u:           Handbal met spelers, ouders, oud-spelers, kandidaat spelers, ……  We stellen ploegen samen en spelen vriendenmatchen waarbij kinderen de ouders uitdagen, oud- spelers het opnemen  tegen spelers, niet-handballers hun kunnen uittesten en de recreanten zich meten.
18.00 u:           Aperitief van het huis voor het 50 jarig bestaan van onze club.
19.00 u:           Lekker eten met culinaire BBQ, verzorgd door Nickola Bierwerts (ex-speler heren, ex-coach). Voor een mooie prijs kan je genieten van een zeer kwalitatieve BBQ met de uitzonderlijke recepten van onze clubgenoot.  Je kan zelf je pakket samenstellen via https://forms.gle/WFYSRDJADuWqmkwy5. Inschrijven kan tot zondag 15 mei.

Deze feestelijke dag wordt muzikaal ondersteund door DJ Carina.
We hopen jullie talrijk te mogen ontmoeten om er samen een gezellige dag van te maken.

Waar?

voetbal Driehoek, Het Heiken 47, 2930 Brasschaat