Bijscholing sport en voeding

Sport en voeding, waar ligt de juiste balans? Kinderen sporten, eten en groeien. We verwachten dat onze kinderen goed sporten en hiervoor investeert de club in trainers… maar een trainer is geen pediater en weet zeker niet alles over een evenwichtige voeding bij kinderen. Daarom nodigen we trainers, ouders en kinderen uit op een korte lezing over sport en voeding door een deskundige diëtiste. Om de lezing te kaderen hebben wij de doelgroep U14-U16 gekozen, maar er is ongetwijfeld voor iedereen voldoende informatie. Na de presentatie kunnen steeds nog vragen worden gesteld. Datum: 30 april 2019 van 18u45 tot 19u30 Waar: Clubkantine in sporthal sportoase Wie: iedereen die interesse heeft om meer te weten over de combinatie van sport en voeding. Verplichte deelname U14 en U16. Geen voorinschrijving noodzakelijk.

Waar?

Sportoase, Elshoutbaan 17 2930 Brasschaat