Bijeenkomst BHC

Beste leden en sympathisanten,

Wij hebben jouw talent nodig!

Brasschaat Handbalclub bestaat nu meer dan 50 jaar. Onze club is een begrip in de regio en de handbalwereld. Door veel vrijwilligers werd door de jaren heen aan veel handballers een kwalitatieve opleiding gegeven en veel plezier in de sport georganiseerd. We willen dit blijven doen! Maar, daarvoor missen we veel helpende handen.

We hebben jullie nodig, het is zo simpel als dat. Zowel op sportief gebied als op organisatorisch vlak is er heel wat werk te doen en zoals iedereen weet maken veel handen het werk licht.  Momenteel moeten de vaste waarden in onze club te veel hooi op hun vork nemen en dit merk je als lid.

Als we elkaar helpen, kan onze club groter worden dan ze nu al is, dus, WE NEED YOU! We hebben je talent, ideeën, enthousiasme, plezier en persoonlijkheid nodig om taken over te nemen.  Dit kan iets klein en concreet zijn, of iets overkoepelend.

Ben je een coördinator of net iemand uitvoerend? Top! Die mensen zoeken we! Je kan het zo gek niet bedenken, alles is nodig.

We horen je denken, ik weet niet wat ik kan bijdragen, wel, we lichten dit graag toe op ZATERDAG 14 januari

Hier geven we informatie over hoe onze club georganiseerd is en luisteren wij naar jullie input.

Deel 1  9.30u tot 10.30u  Sportief gedeelte Deel 2 11.00u tot 12.00u Bestuurlijk gedeelte   Wij zorgen voor een hapje en een drankje.

We hopen veel mensen te ontmoeten en onze leden te zien om samen na te denken over hoe alles verder te organiseren.  Samen kunnen we een nieuwe wind door onze club laten gaan!

Tot dan!

Warme groeten en fijne feestdagen, Het bestuur

Waar?

Cafetaria Sportoase