JM8-JM10

jongens en meisjes geboortejaar 2015 en later
JM8-JM10

Ploeginfo

Bij de JM8 en JM10 wordt via vele kleine spelvormen het samenspel stilaan aangeleerd en wordt minihandbal gespeeld dmv regionale tornooitjes. Mini-handbal is een vorm van handbal op een minihandbalterrein, speciaal ontwikkeld voor de jongere leeftijdscategorieën. Het is een ideale manier om de tactische basisvaardigheden aan te leren en elk kind betrokkenheid in het spel te geven. De puntentelling is helemaal niet belangrijk en deze wordt enkel getoond tijdens de wedstrijdjes. Er is dus ook geen eindrangschikking.

Spelers

Ilyas Kassem
Kasper Geys
Raphael Weijburg

Trainers en begeleiders

Eda Günsüren
trainer

Trainingen

woensdag 15:00 - 16:30

MARIABURG

Annadreef 7, Brasschaat

Volgende wedstrijd

Klassement

Dat ziet er leuk uit! Ik wil mij ook inschrijven!

Kom gerust 3 trainingen proberen voordat je inschrijft! Meer info over het lidgeld en de trainingsuren vind je terug op de website. Je kunt ook contact opnemen via het contactformulier en dan krijg je snel antwoord op je vragen. We zien je graag komen!

Door in te schrijven gaat u akkoord met onze Privacy Policy en geeft u toestemming om updates te sturen over Brasschaat Handbalclub.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.