Recreanten

heren en dames 18+
Recreanten

Ploeginfo

Dit seizoen zouden we als club graag een recreanten-team opstarten. Ben jij een 'gepensioneerde' handballer of ben jij een mama/papa die graag eens een balletje komt gooien? Bij onze recreanten kan iedereen terecht! Sport en plezier staat centraal. Onze recreanten nemen 1 à 2-maandelijks deel aan recreanten-tornooien.

Spelers

Baert
Joris
Jansen

Trainers en begeleiders

Momenteel geen actieve trainers of begeleiders voor deze ploeg

Trainingen

maandag 20:00 - 22:00

MARIABURG

Annadreef 7, Brasschaat

donderdag 20:00 - 22:00

KTA

Martouginlei 80, Brasschaat

Volgende wedstrijd

Klassement

Speeldata

Dat ziet er leuk uit! Ik wil mij ook inschrijven!

Kom gerust 3 trainingen proberen voordat je inschrijft! Meer info over het lidgeld en de trainingsuren vind je terug op de website. Je kunt ook contact opnemen via het contactformulier en dan krijg je snel antwoord op je vragen. We zien je graag komen!

Door in te schrijven gaat u akkoord met onze Privacy Policy en geeft u toestemming om updates te sturen over Brasschaat Handbalclub.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.