De nieuwe website

Er is op de achtergrond hard aan gewerkt maar nu is hij er: onze nieuwe website.  Surf naar www.brasschaathandbalclub.be en bewonder het mooie werk van Tim Hulstaert, waarvoor dank.Wij hebben ons best gedaan dit geheel goed aan te vullen.  Mogelijk staan er nog foutjes in of mag er nog wat info bij.  Als dit zo is, laat even weten via info@brasschaathandbalclub.be.

Ondertussen hebben onze Heren 1 na verlengingen de duimen moeten leggen tegen Eeklo.  Dit is hoopgevend wetend dat Eeklo net terugkomt uit Liga 1.  Het bekeravontuur is daarmee wel afgesloten.

Volgende weekend moeten onze U16 aan de bak voor het selectietornooi voor de VHV.  Heren 1 spelen een tornooi in Uilenspiegel.

De grote start volgt zaterdag 15 september waarbij alle ploegen thuis aan de bak moeten.  Meer info volgt nog.  Alle info kan je al vinden op de site